درباره ما

0260
شروع داستان گروه صنعتی فرخی

در سال 1387، گروه صنعتی فرخی با افتخار و برتری در زمینه تولید قطعات و ماشین‌آلات صنعتی، به وجود آمد. ما به عنوان گروهی پیشرو در صنعت، با هدف ارائه خدمات برتر و تولید محصولات با کیفیت، در صنایع مختلف از جمله معادن، فولاد، پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه‌ها فعالیت می‌کنیم.تیم ما از افراد مجرب و متخصص در زمینه مهندسی و فنی تشکیل شده است. هدف اصلی ما، ارائه خدمات تعمیراتی و تولید قطعات با دقت و کیفیت بالا است. در طول سال‌ها، با توسعه و پیشرفت مستمر، به چهار گروه اصلی تقسیم شده‌ایم.

گروه ماشین کاری

گروه ماشین کاری دارای کارخانه ماشین کاری به مساحت 3200 متر است. در این کارخانه، با استفاده از ماشین‌آلات تراشکاری و سنگین تراشی در ابعاد مختلف، ماشین‌آلات فرز CNC، دستگاه بورینگ CNC و دستگاه‌های برش پلاسما و هواگاز، برش با اره، سنگ محور و سنگ مغناطیس، قطعات صنعتی ساخته می‌شوند.

گروه ریخته گری

گروه ریخته گری دارای کارخانه ریخته گری به مساحت 2500متر، مسقف 1000مترکه در آن ریخته‌گری انواع آلیاژها تا وزن سه تن ذوب انجام می شود.

تجهیزات: دو عدد کوره با پاتیل 2تن و 700کیلوگرم جهت ریخته گری انواع آلیاژهای استیل و فولاد(سایشی و نسوز)- دارای دستگاه کوانتومتر و آزمایشگاه سختی سنجی، کوره عملیات حرارتی و استخرعملیات حرارتی می باشد

 
ریخته گری

واحد های گروه ریخته گری

گروه نورد و ساخت تکمیلی

گروه نورد و ساخت تکمیلی دارای کارخانه نورد و ساخت تکمیلی به مساحت 2000 متر و سقف 800 متر است.
دستگاههای مورد استفاده نورد3 غلطک ضخامت 30میلیمتر، نورد 4 غلطک ضخامت 60میلیمتر، دستگاه برش ورق، رول بازکن، انواع دکل جوش و دستگاههای جوش و برش هستند.

واحد های گروه نورد و ساخت تکمیلی

چرا گروه صنعتی فرخی

این مجموعه قادر است تا هر طرحی را جامع عمل بپوشاند. همچنین گروه صنعتی فرخی دارای تیم تخصصی طراحی و محاسبات جهت ساخت قطعات، مهندسی و ماشین آلات ( مهندسی معکوس و یا طراحی و ساخت پایه ای)به جهت تامیین نیاز کارفرماست.همچنین واحد کنترل کیفی مجزا در هرمجموعه از کارخانه های این گروه مسقر است.

10 1

تمایز گروه صنعتی فرخی نسبت به رقبا

یکی از ویژگی های این مجموعه سرعت عمل بالای مجموعه در روند ساخت و تولید بوده با توجه به تجربه مجموعه در پروژهای صنعتی متفاوت میتوان بی اغراق به دقت و ظرافت در روند تولید، علی الخصوص قطعات فرز و ساخت ماشین آلات با بهترین متریال در زمان اندک به کارفرمایان اشاره نمود. تضمین مجموعه فرخی حسن انجام کار با تمامی طرفین قرار داد بوده است.
از دیگر علل تمایز این گروه صنعتی میتوان به آزمایشگاه های مجزا و بازررسی ،در زمینه کنترل تمامی قطعات و انجام تست های غیر مخرب بر روی قطعات به صورت اصول پایه کارو انجام آنالیز های لازم در زمینه کالیبره دستگاه ها و کنترل کیفی دستگاه ها در حال همکاری با دانشگاه تهران بوده و دیگر شرکت های کالیبراسیون و بصورت ماهانه انجام فعالیت اوورهال بر روی دستگاه ها،همین امر سبب شده سرعت عملکرد مجموعه نسبت به رقبا بالاتر و در حین دقت عمل است وجود کوره فورج و دستگاه های پرس تا وزن 10 کیلوگرم سبب شده تا عملیات فورج به راحتی صورت پذیرد با انجام آزمایش های تست غیرمخرب و سختی سنجی، انجام جوشکاری زیر آب برای قطعات مختلف که نسبت به حرارت تنش دمایی دارند صورت میگیرد و انجام جوشکاری های زیر پودری و انجام ماشینکاری بدو هیچ محدودیت قطر و انبار قطعات پیش ساخت و فعلیت به صورت 24 ساعته در 3 شیفت ،تضمین در بخش نصب و اجرا و ارائه ITP

انجام عملیات ماشینکاری درجا از قبل سنگ زنی درجا،نوردکاری درجا،اجرای سازه های فلزی پیچیده به صورت پیچ و مهره های جوشی و هر نوع اتصال در محل وجود تیم بازررسی و کنترل به جهت رسیدگی سریع و حضور در محل در زمان درخواست مجموعه همکار

شرکت های زیر مجموعه

1. شرکت کهن
2. ایران متال
3. کلوپ عجایب آبی قشم

مشاوره رایگان و لیست قیمت

دریافت آخرین اخبار و قیمت ها

گروه صنعتی فرخی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه خدمات،تعمیرات و تولید قطعات و ماشین الات صنعتی برای معادن و صنایع فولاد،پتروشیمی،پالایشگاه و نیروگاه های کشور آغاز به کار نموده است

کپی رایت 2023 © کلیه حقوق برای گروه صنعتی و مهندسی فرخی محفوظ است | طراحی و توسعه توسط توسعه ارتباط سایا
پیمایش به بالا